مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور برای بار دوم تمدید شد و داوطلبان تا ۱۱ بهمن می‌توانند در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای ۵ تا ۸ بهمن فراهم شده بود که این امکان به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به افرادی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند، دوباره تمدید شد.

به همین منظور آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و افرادی که پیش از این در آزمون ثبت نام کرده‌اند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند برای ثبت نام و یا ویرایش به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =