بخشنامه وزارت علوم درباره کاهش استرس امتحانات

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران با اشاره به ضرورت کاهش استرس دانشجویان در ایام امتحانات گفت: وزارت علوم درباره نگرانی دانشجویان به ویژه نو ورودها در ایام امتحانات توصیه هایی داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران با اشاره به برنامه‌های مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای کاهش استرش دانشجویان در ایام امتحانات گفت: مرکز مشاوره دانشگاه تهران چند پادکست و موشن گرافی مانند موشن گرافی پشت گوش اندازی برای اهمال کاری، موشن گرافی موفقیت در آزمون‌های آنلاین، و بروشورهایی در این زمینه تهیه کرده است.

وی ادامه داد: پیام مشاور مرکز مشاوره دانشگاه بر روی این موضوع کار کرده و تعدادی وبینار آموزشی آنلاین برای کاهش استرس و آمادگی برای امتحانات برگزار شده و آنچه که به لحاظ اطلاع رسانی لازم بوده صورت گرفته است.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه‌ای که به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده است، در خصوص نگرانی و دغدغه دانشجویان در ایام امتحانات توصیه‌هایی کرده است و بر همین اساس اساتید دانشگاه‌ها شرایط دانشجویان را درک می‌کنند و تا جایی که امکان دارد حواسشان به این موضوع است.

وی ادامه داد: در این بخشنامه به ارزشیابی مستمر و شیوه‌های آن تاکید شده است و همچنین تاکید شده اساتید با توجه به استرس دانشجویان به ویژه ورودی‌های جدید که اولین تجربه امتحان در دانشگاه را دارند وضعیت آنان را درک کنند، به طور حتم اساتید نیز شرایط دانشجو را مد نظر قرار می‌دهند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1088234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =