دوره‌های ارتقای مهندسان نظام مهندسی استان البرز برگزار می‌شود

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد بیان کرد: این دانشگاه مجری برگزاری دوره‌های ارتقای مهندسان نظام مهندسی استان البرز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدرضا لحمی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: با احصا و گردآوری نیازهای آموزشی با همکاری فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ و پیگیری‌های انجام‌شده توسط مسئولان دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد مجوز برگزاری دوره‌های ارتقای مهندسان نظام مهندسی  را از اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اخذ کرد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد افزود: مجوز مجری برگزاری دوره‌های ارتقای مهندسان نظام مهندسی در طول دو سال پیگیری‌های مستمر در راستای کمک به همشهریان اخذ شده است و مهندسان می‌توانند برای گذراندن دوره‌های سازمان نظام مهندسی برای ارتقا  به این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

لحمی با تبریک به مردم و به‌ویژه جامعه مهندسی از تلاش‌های ابراهیم نعیمی‌فر مدیر گروه رشته عمران و نقشه‌برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد قدردانی کرد و گفت:  دانشگاه آزاد اسلامی با تبدیل به دانشگاه  حل‌مسئله، همواره در کنار مسئولان شهرستان بوده و آمادگی لازم برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در منطقه را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =