برنامه‌های فرهنگی واحد مشهد در دهه مبارک فجر اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برنامه‌های اجرایی چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب در این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علی‌اصغر یساقی درباره برنامه‌های دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اظهار کرد: همان‌طور که در ستاد اجرایی فعالیت‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این واحد دانشگاهی مصوب شده، برنامه‌های امسال به‌صورت حضوری و غیرحضوری با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی با حضور نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی در دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل برپایی مراسم آغازین برنامه‌های دهه مبارک فجر در مسجد دانشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ با برنامه‌های متنوع، روز ۱۲ بهمن، همزمان با ورود حضرت امام خمین (ره) به میهن اسلامی، گل‌افشانی و عطرافشانی شهدای گمنام دانشگاه و تجدید بیعت با آرمان‌های امامان(خمینی و خامنه‌ای) در ساعت ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی و اجرای گروه سرود با محور ستاد شاهد و دفتر نهاد نمایندگی رهبری خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی از نگاه مطبوعات و گوشه‌ای از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به مدت ۱۰ روز (در طول دهه مبارک فجر) با محور اداره فرهنگی و دانشجویی در دانشکده مهندسی و افتتاح دفتر بسیج اساتید دانشکده فنی مهندسی در روز ۱۵ بهمن ساعت ۱۱ از جمله برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای ایام دهه فجر است.

یساقی برگزاری وبینار تخصصی با موضوع «انقلاب اسلامی سیرت فاطمی، منزلت زن، سبک زندگی ایرانی و اسلامی» در روز ۱۵ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ به‌صورت حضوری و از طریق ویدیو کنفرانس برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همزمان با میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با محور بسیج کارکنان دانشگاه را از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای ایام دهه فجر برشمرد.

وی عنوان کرد: برگزاری وبینار تخصصی با موضوع «انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، امت ولایی، تمدن نوین اسلامی در روز ۱۸ بهمن ساعت ۹ صبح تا ۱۱ به‌صورت حضوری و از طریق ویدیو کنفرانس برای واحدهای دانشگاهی خراسان رضوی با محور بسیج اساتید دانشگاه از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای ایام دهه فجر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزاری وبینار تخصصی با موضوع «انقلاب اسلامی و بسیج فداکار، خدمت مؤمنانه و مدافعان سلامت در روز ‌۲۰ بهمن ساعت ۹ صبح تا ۱۱ به‌صورت حضوری و از طریق ویدیو کنفرانس برای واحدهای خراسان رضوی با محور بسیج دانشجویی دانشگاه را ازجمله برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای ایام دهه فجر عنوان کرد.

یساقی مطرح کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «تاریخ انقلاب اسلامی با محور دفتر فرهنگ اسلامی مجتمع علوم انسانی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده معماری در چهار بخش استادان، کارکنان، دانشجویان و خانواده‌های همکاران دانشگاهی در طول دهه مبارک فجر و تزئین محیط و فضای سطح دانشگاه با درج تصاویر و بنرهای حضرت امام (ره) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی خواهد بود.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶

کد خبر: 1088308

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =