افزایش فوق‌العاده ویژه و پرداخت سختی کار به پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی

سی و هشتمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا و با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در ابتدای این ‌جلسه دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: ایران اسلامی در سایه انقلاب و با ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران و با هدایت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، قله های پیشرفت و توسعه کشور به ویژه در زمینه های علمی را با استقلال و آزادی پیش برد و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان یکی از مهمترین دستاوردها، باید برای رشد روزافزون علمی و شکوفایی کشور پیشگام باشد.

در این جلسه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه ارائه شد.

مصوبات سی و هشتمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل است:

1. طرح ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد گروه پرستاری به همراه افزایش فوق العاده ویژه و پرداخت سختی کار به تمامی پرستاران دانشگاه آزاد اسلامی

2. طرح نظام پرداخت اعضای هیات علمی نوع الف و ب

3. طرح حق جذب سرآمدان علمی

همچنین در این جلسه طرح کلان برنامه پنج ساله راهبردی-عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مقرر شد با تعامل میان اندیشکده و نمایندگان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =