نهادینه‌سازی شعارهای انقلاب رسالت اصلی جامعه دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: نهادینه سازی شعارهای انقلاب یکی از رسالت های اصلی جامعه دانشگاهی است و باید تلاش کنند که این شعارها را به مرحله عمل برسانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب صبح امروز در آیین نامگذاری ساختمان "شهیدان روشن چراغ" که در واحد تهران غرب برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام خانواده معظم شهدا اظهارکرد: بسیار خرسندیم که همزمان با آغاز دهه فجر توانستیم آیین نامگذاری ساختمان را برگزار کنیم؛ حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران در واحد تهران غرب، افتخاری بزرگ برای ما محسوب می شود.

وی افزود: ایام دهه فجر، یادآور حرکت بزرگ مردان و زنانی است که امروز ثمرات مجاهدت های آنان را می بینیم و دستاوردهای زیادی را برای ما به ارمغان آورده اند.

داداندیش ادامه داد: همه ساله در ایام دهه فجر فعالیت هایی برای قدر شناسی از حرکت بزرگ مردم‌ایران انجام‌می شود؛ انقلاب اسلامی ایران جزو ۵ انقلاب بزرگ دنیا محسوب می شود که پیامی فرهنگی و جهانی داشت و تمامی احزاب و اقشار مختلف مردم را زیر پرچم اسلام و حضرت امام(ره) جمع کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تصریح کرد: این انقلاب زمانی به پیروزی رسید که ۲ قدرت شرق و غرب در جهان وجود داشت و به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) و رمز دیانت ما عین سیاست ماست، به ثمر نشست. 

وی گفت: نهادینه سازی شعارهای انقلاب یکی از رسالت های اصلی جامعه دانشگاهی است و باید تلاش کنند که این شعارها را به مرحله عمل برسانند. واحد تهران غرب نیز در پانزدهمین سال تاسیس خود، برنامه های متعددی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و مجاهدت های آنان در دهه فجر در نظرگرفته است.

داداندیش در پایان خاطرنشان کرد: تور نو دانشجویان و بازدید از باغ موزه سعد آباد، راهپیمایی یادبود شهید سردار سلیمانی، افتتاح آزمایشگاه عمران دانشکده فنی و مهندسی، برگزاری اولین جشنواره چندرسانه ای اقتصاد خلاق، برگزاری مسابقات ملی خاطره نویسی از کرونا و عکس و فیلم و تقدیر از همکاران و استادان بازنشسته واحد تهران غرب، از جمله برنامه های ما برای ایام الله دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088394

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =