عزت، اقتدار، امنیت و سرافرازیمان را مدیون شهدا هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: امروزه مردم به‌خوبی بر اهمیت قدر و منزلت و جایگاه شهدا واقفند و می‌دانند که اگر دلاورمردی‌ها و شجاعت‌های آنان نبود اکنون کشور چه سرنوشتی داشت و جولانگاه چه کسانی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اعضای هیئت رئیسه، دبیرخانه هیئت امنای استانی و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به همراه مراکز آموزش عالی و بنیاد شهید شهرستان نی‌ریز به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی در تپه نورالشهدای نی‌ریز  قبور مطهر شهدا را گلباران و عطرافشانی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم اظهار کرد: عزت، اقتدار، امنیت و سرافرازیمان را مدیون شهدا هستیم. شهرستان شهیدپرور و ولایتمدار نی‌ریز که در زمان رفراندوم و رأی به نظام جمهوری اسلامی همه مردم یکپارچه رأی آری به این نظام دادند و حتی یک رأی نه در صندوق‌ها وجود نداشت در طول دفاع مقدس قریب به ۵۰۰ نفر از جوانان مؤمن و انقلابی آن شهید شدند.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم افزود: گردان کمیل نی‌ریز مایه مباهات و موجب افتخار مردم نی‌ریز در دوران دفاع مقدس است. امروزه مردم به‌خوبی بر اهمیت قدر و منزلت و جایگاه شهدا واقفند و می‌دانند که اگر دلاورمردی‌ها و شجاعت‌های آنان نبود اکنون کشور چه سرنوشتی داشت و جولانگاه چه کسانی بود.

وی عنوان کرد: با بسیاری از شهدای شهرستان نی‌ریز از نوجوانی مأنوس بودم و اغلب آنان اهل مسجد، قرائت قرآن و توجه به نماز اول وقت و احترام به پدر و مادر بودند. بسیاری از این شهدا به کمتر از شهادت راضی نبوده و خیلی از آنان مدت‌ها قبل از شهادت، خبر از شهادت خود می‌دادند.

به گزارش  آنا، مراسم قرائت فاتحه و زیارت شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نی‌ریز در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088420

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =