۵ موضوع تحقیقاتی در برنامه علمی واحد شهرقدس عملیاتی شد

اجرای ۵ موضوع تحقیقاتی مقطع تحصیلات تکمیلی مستخرج از برنامه علمی صنعت و تجارت در جلسه مشترک با شرکت لبنی دامداران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در جلسه مشترک با شرکت لبنی دامداران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، لاله متین دبیر دبیرخانه پایش استان تهران، عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت، سیدوحید سادات‌پور مجری برنامه علمی صنعت و تجارت و اعضای شورای دانشی و جمعی از دانشجویان دکتری تخصصی، موضوع اجرای رساله‌های تحصیلات تکمیلی مستخرج از برنامه علمی صنعت و تجارت با شرکت دامداران در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

در کارگروه عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت صنایع دامداران، موضوع ارائه مدل برندسازی در صنایع لبنی توسط شقایق صباغی دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی و بازاریابی و با راهنمایی علیرضا روستا استاد راهنما و فرزاد آسایش استاد مشاور مورد بررسی و برای اجرا و حمایت شرکت دامداران از سوی محمد علی‌اکبری نماینده سازمان مرکزی، سرپرست واحد شهرقدس و مدیرعامل دامداران مورد تصویب قرار گرفت.

کارگروه مشترک دانشگاه و صنایع لبنی دامداران عنوان دیگری با موضوع رساله دکتری با عنوان «میکرو انکیسولاسیون روغن بذر کتان برپایه ملتود کسترین و پروتئین آب پنیر با خشک‌کن پاششی و کاربرد آن در شیر امگا۳ به‌عنوان جایگزین روغن ماهی» توسط عاطفه مستقیم دانشجوی دکتری صنایع غذایی، تکتم مستقیم استاد راهنما و عبدالله قاسمی‌پیربلوطی استاد مشاور را در دستور کار قرار داد.

سومین موضوع تحقیقاتی این جلسه پایان‌نامه کارشناسی ارشد با موضوع «بهینه‌سازی تولید خامه کم‌چرب تهیه‌شده از صمغ‌های فارسی و دانه چیا با استفاده از روش سطح پاسخ» توسط فائزه فرهنگ دهقان دانشجو، مریم مصلحی‌شاد استاد راهنما و وجیهه فدائی‌نوغانی استاد مشاور به‌منظور کار عملیاتی تصویب شد.

چهارمین عنوان تحقیقاتی رساله دکتری تخصصی میکروبیولوژی با موضوع «تهیه ماست پروبیوتیکی با استفاده از چندسویه باکتریایی و عصاره گیاهی و بررسی تأثیر آنها بر تجزیه کلسیم اگزالات» توسط ساغر حارثی دانشجو با همکاری فاطمه فروهی و عبدالله قاسمی‌پیربلوطی استادان راهنما و استادان مشاور در برنامه کاری دو مجموعه دامداران و واحد شهرقدس قرار گرفت.

آخرین موضوع تحقیقاتی رساله دکتری رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی با موضوع «ارائه مدل بومی به‌منظور افزایش سهم بازار لبنیات در سبد خانوار و بازار» توسط لیلا طاهری‌فرد دانشجو، فرزاد آسایش استاد راهنما و علیرضا روستا استاد مشاور در لیست رساله‌های فی‌مابین توافقات همکاری دانشگاه شهرقدس و شرکت لبنی دامداران قرار گرفت.

مقرر شد این رساله‌های تفاهم‌شده با امضای عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت، محمد علی‌اکبری رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی و میراسلام تیموری مدیرعامل شرکت صنایع لبنی دامداران امضا شده و فعالیت عملیاتی دانشجویان محقق و استادان مشاور و راهنما در تداوم برنامه‌های کارگروه با موضوعات ارائه‌شده آغاز شود.

سرپرست واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت در این کارگروه با اشاره به تفاهم‌نامه منعقدشده بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت لبنی دامداران و پیگیری‌های مستمر درباره اجرایی‌شدن مفاد این تفاهم‌نامه‌ها به‌ویژه طرح پایش واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود تبدیل شدن به دانشگاه حل مسئله را به‌صورت جدی دنبال می‌کند و در این راستا طرح پایش یکی از طرح‌های مهم و استراتژیک در دانشگاه است.

عبدالله قاسمی‌پیربلوطی عنوان کرد: تاکنون پیشرفت خوبی داشته‌ایم و موضوعات زیادی از چالش‌های مهم ملی احصا شده و در تداوم عملیات کارگروه محققان دانشگاه موضوعات مختلفی هم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =