تدفین  پیکر پاک شهدای میهن در دانشگاه آزاداسلامی واحد پردیس

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در نامه‌ای خطاب به رئیس بنیادحفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران خواستار تدفین پیکر شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جلسه هم اندیشی رئیس  اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران  با ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس ، مسئول دفتر نهاد رهبری واحد پردیس، حراست واحد و فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه با محوریت تدفین شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس برگزار شد. در این مراسم حاضران به تبادل نظر و هم اندیشی پیرامون تدفین شهدای گمنام در  واحد پردیس پرداخته‌اند. 

🟠گفتنی است پیش‌تر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس در نامه‌ای خطاب به عزت الله خانجانی رئیس بنیادحفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، دانشگاه‌ تنها یک بنگاه تأمین  کننده نیروی انسانی متخصص برای جامعه نیست، بلکه نهادی است که می‌تواند رهبری حرکت و ایجاد تحول در زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را در دست بگیرد. خاکسپاری پیکر شهدای جنگ تحمیلی در دانشگاه ها که محل تولید اندیشه و فکر است، علاوه بر هویت بخشی و ایجاد انگیزه مضاعف در راستای ایفای وظایف دانشجویی، همواره یادآور این موضوع مهم است که عزت، استقلال و امنیت امروز کشور در سایه فداکاری‌های شهدا حاصل شده است. 

در این نامه مطرح شده است: با توجه به قرار گرفتن دانشگاه پردیس در شاهراه مواصلاتی تهران به شمال کشور و همچنین وجود بیش از پنج هزار دانشجوی فعال و نیاز مبرم شهرستان جدید پردیس به گسترش مراکز الهام بخش فرهنگی  و معنوی با نظر به  شور و اشتیاق و درخواست های مکرر دانشجویان، استادان  و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس نسبت به تشییع و تدفین و حضور پیکر پاک شهدای میهن عزیزمان در این واحد دانشگاهی، تقاضامندیم که اقدامات لازم در این خصوص را عنایت بفرمایید. بی شک حضور این شهدای گرانقدر زمینه ساز تحولی بنیادین دراین واحد دانشگاهی خواهد بود و تمامی ارکان دانشگاه آماده همکاری با تمام ظرفیت می باشد مکان پیشنهاد تدفین در قالب فایل به پیوست تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088493

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =