توسعه فعالیت‌های حوزه فناوری نویدبخش آینده روشن دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توسعه و گسترش فعالیت‌های حوزه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانشجویان دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پیام نجفی در حاشیه دومین گردهمایی مدیران مراکز رشد منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه و گسترش فعالیت‌های حوزه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی را نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانشجویان دانست.

وی گفت: با اهتمام و تأکید مجموعه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه حوزه فناوری در دانشگاه از جمله سراهای نوآوری، شتابدهنده‌ها، مدارس مهارت و خلاقیت و مراکز رشد، آینده‌ای بسیار درخشان برای دانشجویان خلاق و نوآور و اعضای هیئت‌علمی ایجاد می‌شود.

این مسئول گردهمایی مدیران مراکز رشد استان‌های اصفهان، یزد و مرکزی بیان کرد: با توجه به نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت‌های فناورانه دانشجویان و اعضای هیئت علمی، سطح‌بندی مراکز رشد فناوری این دانشگاه در دستور کار سازمان مرکزی قرار گرفته است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این راستا شاخص‌های ارزیابی و سطح‌بندی مراکز رشد فناوری در سازمان مرکزی تدوین شد و موارد مهمی برای بررسی فعالیت‌های هر واحد دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت که از پارامترهای مهم آن می‌توان تولیدات محصولات دارای مجوز از مراجع معتبر، پذیرش هسته‌ها، واحدهای فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، فضاها اداری و کارگاهی در اختیار حوزه فناوری را یادآور شد.

 در این نشست که به‌صورت مجازی برگزار شد، مدیران مراکز رشد منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهادهای خود را مطرح کردند و این نظرات مورد نقد و بررسی اعضای حاضر قرار گرفته تا در جلسه رؤسای مناطق سازمان مرکزی مطرح شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088494

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =