تقدیر از فعالیت مراکز تحقیقاتی و فناوری واحد دزفول

جمعی ازنمایندگان معاونت تحقیقات؛ فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ازبخش های مختلف مراکز و امکانات تجاری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در این بازدید که وحیدضرغامی قائم مقام معاونت فناوری و تحقیقات و مدیرکل سیاست گذاری و نظارت راهبردی به اتفاق علی رئیس پور؛ مدیرکل ایجاد و توسعه کارآفرینی و خلاقیت و جواد مهربان مدیر برنامه ریزی آمایشی نیازهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و رییس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان حضور داشتند از بخش های مختلف امکانات تجاری و نوآوری این دانشگاه بازدید کردند.

بنابراین گزارش، در این بازدید از نحوه فعالیت و تولیدات  کارگاه های مصنوعات چوبی؛ تزریق پلاستیک و تولید اسباب بازی، تولید محلول ضدعفونی، تولید و بسته بندی دستمال کاغذی، کشش سیم، مرکز تحقیقاتی مواد، انرژی، محصولات سالم و ارگانیک، امکانات ایجاد سرای نوآوری در زمینه کشاورزی و بیوتوریسم، مجتمع چند منظوره ی ورزشی امام علی(ع) و هتل ورزشی آشنا شدند.

 علی افروس رئیس واحد دزفول نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به پتانسیل ها و امکانات فناوری و نوآوری این دانشگاه گفت:  واحد دزفول بیشترین درآمد غیر شهریه ای را در بین واحدهای دانشگاهی  استان  خوزستان را به خود اختصاص داده است.

وی موانع و چالش های پیش رو برای  تاسیس مراکز تحقیقاتی و فناوری و درآمدزایی را مورد اشاره قرار داد و خواستار رفع این موانع شد.

گفتنی است بازدید کنندگان پیش از این با حضور بر یادمان شهدای  واحد دزفول، با اهدای تاج گل یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088507

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =