احمد مددی: سکوت من نشانه نارضایتی نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال از ارائه فهرست بازیکنان جدید از سوی محمود فکری خبر داد و گفت که با توجه به آغاز نشدن فصل نقل‌وانتقالات با بازیکنی صحبت نکرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد مددی درباره اعتراض بازیکنان تیم فوتبال استقلال به عدم پرداخت مطالبات‌شان اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی حق دارند که مطالبات‌شان را بخواهند و قطعا باشگاه در تلاش است که هر چه زودتر درصدی از قراردادها را پرداخت کند.  شرایط اقتصادی کشور به گونه‌ای است که همه باشگاه‌ها را دچار مشکل کرده است و باشگاه استقلال نیز از این شرایط مستثنی نیست.  

«هر مشکلی را حل می‌کنیم، مشکل بعدی اضافه می‌شود.» وی با بیان این جمله افزود: بدهی‌های ارزی مانند نیکولای بودوروف را در پیش داریم و اکنون باید نزدیک به ۱۴۰ هزار یورو به این بازیکن بلغارستانی پرداخت کنیم و هیچ فرصتی هم نداریم. از ابتدای فصل سعی کردیم بیشتر موانع پیش‌روی استقلال را برداریم؛ از بحث مجوز حرفه‌ای‌گری گرفته تا پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم.  

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات این تیم برای نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: متأسفانه می‌شنویم که برخی از تیم‌ها اعلام می‌کنند باشگاه استقلال نمی‌تواند با بازیکنان تحت قرارداد ما مذاکره کند، در صورتی که ما با بازیکنی صحبت نکرده‌ایم. محمود فکری لیست بازیکنان مدنظر خود را داده، اما با توجه به اینکه هنوز زمان نقل‌وانتقالات زمستانی فرا نرسیده، از نظر اخلاقی درست نیست که با بازیکنی صحبت کنیم. اگر بازیکن مدنظرمان تحت قرارداد باشگاه باشد، به طور حتم با باشگاه او مذاکره خواهیم کرد. از طرفی، اعلام می‌کنیم که لطفا با نام استقلال بازار گرمی نکنند.  

مددی در خصوص اینکه سکوت او در ماه‌های اخیر در رابطه با حمایت از کادر فنی شائبه‌هایی را بوجود آورد، گفت: سکوت من، دلیلی بر عدم حمایت نیست. به جای اینکه در رسانه‌ها باشم، سعی کردم آرامش را به اعضای تیم، کادر فنی و باشگاه انتقال دهم. قطعا محمود فکری و کادر فنی استقلال مورد حمایت ما قرار داشته و دارند. استقلال مسابقات حساسی در ادامه لیگ برتر، آسیا و جام حذفی در پیش دارد و همه باید یکدل و منسجم به سمت موفقیت گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1088556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =