امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون دوره‌های فراگیر ارشد

ساعت ۲۴ امشب ۱۶ بهمن آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه بیست و یکمین دوره آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، بیست و یکمین دوره آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۱۷ بهمن با رقابت ۸۷ هزار و ۳۰۸ نفر برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون از سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۶ بهمن فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت خود را دریافت کنند.

متقاضیان شرکت در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و…) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

داوطلبان باید براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به شهر حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت مغایرت در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان کارشناسی ناپیوسته» و کدرشته محل‌های انتخابی) کارت آزمون، داوطلبان باید برای اصلاح مورد یا موارد مورد نظر حداکثر تا تاریخ ۱۷ بهمن به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

در صورت مغایرت در بندهای ۳ و ۸ (جنسیت و معلولیت) داوطلبان لازم است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد، کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس باشد، عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس باشد، لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ آغاز می‌شود و در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد، متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

همه متقاضیان آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۹ باید از روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به https: / /salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان در این سامانه نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

متقاضیان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۹ که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند باید با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۹ با مراجعه به باجه رفع نقص گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه کنند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =