جنبش نرم افزاری پاسخگوی شبهات و انتقادات دانشجویان است

نشست اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر در سالن شهدای مدافع حرم این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان در این نشست که به میزبانی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شده بود، با بیان این مطلب که دشمن، آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی را مورد چالش قرار داده است و در این نبرد، نیازمند دفاع منطقی هستیم گفت: راه اندازی  جنبش نرم افزاری به منظور پاسخگویی منطقی به شبهات و انتقادات به همراه فهم اصولی و صحیح نسبت به آرمانهای انقلاب اسلامی از سوی اساتید بسیجی ضروری است.

وی تاکید کرد: دشمن تمام سعی و تلاش خود را برای عدم تحقق آرمانها و ارزشهای  انقلاب اسلامی، به کار می گیرد.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، نسخه عملی تحقق مباحث دینی را فرمایشات و دستورات امام راحل(ره) دانست و گفت: در دهه اول پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان چالشهایی را بوجود آوردند اما حضرت امام خمینی (ره) با درایت و شجاعت این چالش ها را مرتفع نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی  اظهار سخنان صحیح و منطقی در جامعه و ارتباط با نسل جوان و تبیین مواضع و کارکرد انقلاب را از مهمترین فعالیتهای اساتید بسیجی در این دوره از انقلاب دانست.

وی همچنین با اشاره به سالروز میلا حضرت زهرا(س)، ایشان راشخصیتی از هر نظر استاندارد و جامعیت کامل خواند وگفت: نسخه عملی اسلام را می توان در وجود این حضرت دید.

شفیعی حضرت زهرا (س) را یک اسوه برای جامعه اسلامی دانست و الگویی برای زنان مسلمان خواند.

در پایان مراسم اساتید بسیجی با حضور در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا؛ تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088681

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =