تداوم برنامه‌های مناسبتی کمیته فرهنگی و رفاهی شورای حراست‌های دانشگاه آزاد تهران

دبیر کمیته فرهنگی و رفاهی شورای حراست های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: کمیته فرهنگی و رفاهی از ۵ الی ۶ مدیر از واحدهای تهران جنوب، پرند و رباط کریم، ورامین، قرچک، پیشوا و واحد علوم پزشکی تهران تشکیل شده است که در طول سال برنامه‌های مفصلی را برگزار خواهد کرد.

امیر یعقوبی دبیر کمیته فرهنگی و رفاهی شورای حراست های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر در واحد تهران غرب اظهارکرد: کمیته فرهنگی و رفاهی شورای حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به مصداق آیه «جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً» و تقارن این ایام با ورود حضرت امام(ره)، تصمیم گرفت تا تمهیداتی ویژه‌ای را بزرگداشت این ایام نظر قرار دهد.

 وی افزود: در همین راستا، تصمیم گرفتیم به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، تمهیداتی را با همکاری کارکنان این کمیته، برنامه مفصل و جانانه‌ای با حضور زحمت کشان و نیروهای خدوم حفاظت فیزیکی و حراست واحدهای دانشگاهی استان تهران برگزار کنیم.

یعقوبی تصریح کرد: ما برای برگزاری این مراسم واحد تهران غرب را انتخاب کردیم به جهت پتانسیل و ظرفیت‌های این واحد، با همکاری تمامی دوستان در سطح استان تهران توانستیم این برنامه را به نحو احسن اجرا کنیم. امیدواریم که این برنامه مورد قبول حضرت زهرا(س)  قرار گرفته باشد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های کمیته فرهنگی و رفاهی خاطرنشان کرد: کمیته فرهنگی و رفاهی از ۵ الی ۶ مدیر از واحدهای تهران جنوب، پرند و رباط کریم، ورامین، قرچک، پیشوا و واحد علوم پزشکی تهران تشکیل شده است که در طول سال برنامه‌های مفصلی را برگزار خواهد کرد. برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر از جمله این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088688

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =