سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد اسلامشهر منصوب شد

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفانی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد اسلامشهر با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام محمدابراهیم سراج مدیرکل منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و حامد زارعی رئیس واحد اسلامشهر منصوب شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدجعفر محمدی به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد اسلامشهر منصوب و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

شریفانی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، تقارن این معارفه را با اعیاد حاضر، مبارک و مایه خیر و برکت دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلاب در این برهه از تاریخ است که با محوریت انقلاب و دین و با رهبری یک عالم کم نظیر در نوع خود اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به تحقق عینی وحدت حوزه و دانشگاه در انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: تحقق این اندیشه ارزشمند با تاکید رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پیوند دو گروه متخصصان دینی و علمی صورت می‌گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برخورداری از رهبری که علاوه بر رهبری سیاسی، عالم بوده و رهبر معنوی و اعتقادی نیز بودند، به همراه حضور مردم و ایثارگری‌های ایشان و مکتبی بودن، سه عنصر اساسی در موفقیت انقلاب بود.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جامعه به عنوان متولیان فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه‌های دینی و فرهنگی، بیان کرد: مسئولان نهاد در دانشگاه متولیان اعتقادات دانشجویان بوده و باید در نهایت حفظ کرامت، وحدت، دوستی و همدلی با دانشجویان فعالیت کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان ضمن تبریک مجدد به دکتر حامد زارعی رئیس جدید واحد اسلامشهر، خواستار همکاری و هم‌افزایی بیش از پیشِ مسئولان دانشگاه با دفتر نهاد رهبری شد.

زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر هم در این مراسم با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت بانوی اطهر حضرت فاطمه زهرا(س)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر را یکی از واحدهای فعال و سرآمد استان تهران، هم در جایگاه علمی و آموزشی و هم مناسبات فرهنگی و اجتماعی شهرستان دانست و گفت: امیدواریم با تأسی از سیره پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه زهرا(س)، با این معارفه و تحکیم دفتر نهاد، شاهد توسعه گستره فعالیت‌های نهاد رهبری در مجموعه دانشگاهی واحد اسلامشهر بوده و در مسیر توسعه علمی و فرهنگی کشور که از اهداف انقلاب اسلامی است، گام های موثری برداریم.

رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در ادامه‌، توسعه‌ فعالیت‌های دینی، اندیشه‌ای و فرهنگی را عمده‌ترین وظیفه مورد انتظار از دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: امیدواریم واحد اسلامشهر با حضور حجت الاسلام محمدی در عرصه‌های مختلف و به ویژه فرهنگی پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد.

محمدی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد اسلامشهر نیز در این مراسم یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و شهدای امنیت را گرامی داشته و به مسئولیت سنگین تک‌تک افراد جامعه و به ویژه مسئولان در قبال خون این شهدای گرانقدر اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =