انقلاب در حال از دست دادن سرمایه اصلی خود است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انقلاب در حال از دست دادن سرمایه اصلی خود یعنی مردم است و فتنه‌هایی مانند بورس، بازار خودرو و ارز، انتخابات ۸۸ و غیره در این مسئله تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد شریفانی در مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک عمل صالح بود چراکه به وجود آمد و تاکنون دوام پیدا کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در جهانی حیات خود را ادامه داده که دشمنان بی‌شماری دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رهبری و نیت پاک امامین انقلاب از عوامل مهم حفظ انقلاب اسلامی است. امام خمینی(ره) شخصیت عادی نبود بلکه فردی زاهد و فرزانه بودند.

شریفانی با بیان اینکه مفاسد بیشماری در رژیم قبلی وجود داشته که هر انسانی را شرمگین می‌کند، افزود: برچیده شدن فساد دستگاهی و اداری رژیم شاهنشاهی از جمله موارد دیگر موفقیت انقلاب است.‌ مردم عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است که مسئولان باید قدر این موهبت الهی را بدانند.

وی با اشاره به فسادهایی که از سوی برخی مسئولان صورت می‌گیرد گفت: در حال حاضر رهبر انقلاب به خوبی نقش خود را در حفظ انقلاب انجام داده است؛ اما متاسفانه فساد به دستگاه حاکم کشور رخنه کرده است. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انقلاب در حال از دست دادن سرمایه اصلی خود یعنی مردم است. فتنه‌هایی مانند بورس، بازار خودرو و ارز، و انتخابات ۸۸ و غیره در این مسئله تاثیر گذار است.

وی اضافه کرد: راهکارهای مبارزه با فساد باید به صورت آکادمیک در دانشگاه‌ آزاد اسلامی تدریس شود. هیچ دانشگاهی در کشور مانند دانشگاه آزاد اسلامی نتوانسته با مسائل انقلاب در هم تنیده باشد.

شریفانی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی باید به سراغ  عوامل حفظ انقلاب اسلامی رفته و آنها را تقویت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088747

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =