ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه

فعالیت سامانه بارشی امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق و در برخی مناطق شمال غرب ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق و در برخی مناطق شمال غرب ادامه دارد.

بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف و در مناطق جنوبی همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقت و احتمال رخداد تگرگ خواهد بود، شدت بارش امروز در جنوب زنجان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، شمال‌شرق خوزستان و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه بارش در غرب، جنوب غرب، جنوب دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های البرز مرکزی، شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و مرکز کشور ادامه دارد همچنین شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق خوزستان، جنوب لرستان، غرب فارس و جنوب اصفهان خواهد بود. در مناطق جنوبی و غربی احتمال رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

روز دوشنبه در شمال شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: این سامانه بارشی طی این روز از کشور خارج می‌شود همچنین در نیمه شرقی وزش باد و در سایر مناطق آسمانی صاف خواهیم داشت.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی به‌نسبت پایدار حاکم خواهد بود. از بعد از ظهر امروز و طی روز یکشنبه نیز در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که خیزش گرد و خاک در برخی نقاط شمال شرق و جنوب شرق کشور را به دنبال دارد.

خلیج فارس از امروز تا اوایل وقت فردا مواج و متلاطم خواهد بود و امروز بخش‌های مرکزی و شرقی دریای خزر مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =