«حسین ذوالفقاری» رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور شد

عبدالرضا رحمانی فضلی در حکمی ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

رحمانی فضلی در این حکم بر انجام برنامه ریزی‌های مناسب، بسیج کلیه امکانات و ایجاد هماهنگی بین تمامی سازمان‌ها و نهادهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضائی به منظور مشارکت و همکاری در کلیه مراحل برگزاری انتخابات و نیز تأمین نظم و امنیت برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر انتخابات تأکید کرده است.

در بخشی از این حکم آمده است: بدیهی است در اجرای این مهم، کلیه معاونین، مدیران و مسئولان وزارت کشور و سازمان‌های وابسته و استانداران و نیز دستگاه‌های عضو جامعه امنیتی کشور نهایت همکاری و هماهنگی را با ستاد امنیت انتخابات کشور به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =