نتیجه تحقیقات دانشگاهی باید در صنعت اجرایی شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان بیان کرد: یکی از نکات بسیار مهم که پژوهش‌ها را از حالت غیرکاربردی به کاربردی تبدیل می‌کند آن است که دانشجو بداند نتیجه تحقیقاتش بلافاصله به اجرا تبدیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان با هدف تعریف و اجرای دوره‌های آموزشی، کاربردی و مهارتی برای کارکنان این اداره، ایجاد نظام موضوعات در طرح پایش براساس چالش‌های اداره‌کل، تعریف پایان‌نامه‌های کاربردی ارشد و دکتری در راستای پروژه‌های مشترک تفاهم‌نامه امضا کردند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در این نشست با بیان اینکه اداره نوسازی مدارس دستگاه برتر اجرایی در کشور است، اظهار کرد: از سیستم صنعت و اجرا انتظار می‌رود که با فعالیت خود و به کمک دانشگاه و دانشجویان پیشرفت‌های بسیاری را در آینده رقم بزنند.

سیدمهدی میربد افزود: مهارت و کسب تخصص در صنعت اتفاق می‌افتد و دانشجو با همکاری و حضور در صنعت دانشجو می‌تواند مهارت و تخصص را در کنار مطالب دانشگاهی کسب کند.‌

چندین طرح پژوهشی در استان اصفهان عملیاتی شد

وی با توجه به نتیجه بسیار خوب ارتباط اداره‌کل نوسازی مدارس با دانشگاه گفت: امروز برای پیشروبودن در زمینه علمی، آموزشی، صنعت و اجرایی با حمایت دانشجویان و معرفی پژوهش‌های کاربردی می‌توانیم با دانشگاه و دانشجویان همکاری خوبی داشته باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان به عملیاتی شدن چند طرح پژوهشی در استان اصفهان طی چند سال گذشته اشاره و بیان کرد: یکی از نکات بسیار مهم که پژوهش‌ها را از حالت غیرکاربردی به کاربردی تبدیل می‌کند آن است که دانشجو بداند نتیجه تحقیقاتش بلافاصله به اجرا تبدیل می‌شود.

میربد با بیان اینکه وظیفه اصلی اداره نوسازی مدارس اجراست، تبیین کرد: باید با خلّاقیت و پشتوانه علمی سازه‌های جدید و رویکردهای متفاوت داشته باشیم و همکاری خود را با دانشگاه و دانشجویان برای همیشه حفظ کنیم.

وی توضیح داد: دانشجویان همواره به برقراری ارتباط با صنعت تمایل دارند و سعی می‌کنیم زمینه را به‌گونه‌ای فراهم کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های دانشگاه به اهدافی بسیار مهم دست یابیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =