​سامانه باشگاه پایش یک شبکه زنده علمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سامانه باشگاه پایش یک شبکه زنده علمی است، گفت: این دانشگاه با راه اندازی سامانه باشگاه پایش، گام مهمی در راستای شبکه‌ای کردن تحقیقات برداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمدمهدی طهرانچی  در مراسم رونمایی از فاز یک سامانه باشگاه پایش باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: راه اندازی سامانه باشگاه پایش حرکت بسیار مهمی است و نقش اثرگذاری در شبکه سازی علمی کشور و شبکه اطلاعات علمی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه باشگاه پایش قدم دوم دانشگاه آزاد اسلامی در راستای شبکه‌ای کردن تحقیقات برداشته شده است، گفت: راه اندازی این سامانه در ادامه سامانه پایش دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و یک نقطه عطف برای دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به حساب می آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با راه اندازی سامانه باشگاه پایش، هویت جدیدی در تیم داری پیدا کرده است، افزود: راه اندازی این سامانه به نوعی یک حرکت مکمل بسیار مهم است که ثمرات آن در آینده آشکار خواهد شد.

سامانه باشگاه پایش نیروی مولد را به فضای مجازی هدایت خواهد کرد

دکتر طهرانچی با تأکید بر اهمیت لزوم حضور فعال و قوی در فضای مجازی، گفت: قوی شدن در فضای مجازی فقط مربوط به داشتن زیرساخت نیست، بلکه نیازمند داشتن محتوا، پژوهشگر عمیق و نیروی مولد است. در واقع با راه اندازی سامانه باشگاه پایش، هدایت نیروی مولد به فضای مجازی صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه راه اندازی سامانه باشگاه پایش، شروع اجتماعی کردن علم و گام مهم در راستای ایجاد شبکه اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: این سامانه خارج از نظامات دانشگاه، شبکه سازی محققان را انجام می دهد که یک نوآوری محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه سامانه باشگاه پایش، یک نوآوری در ارائه علم در شبکه و فضای مجازی است، گفت: در این سامانه تیم های تخصصی برمبنای پایان نامه ها با هم گفت وگو می کنند و این گفتگو به ارتقای علمی کشور کمک می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: سامانه باشگاه پایش از جهت اینکه یک شبکه زنده علمی است، بسیار حائز اهمیت است.

دکتر طهرانچی در پایان خاطرنشان کرد: به مجموعه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی که در راه اندازی این سامانه مشارکت داشتند، افتخار می‌کنم و با استعانت از خداوند، حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و با شکر نعمت رهبری مقام معظم رهبری که به نهاد علم، هویت دادند، امروز این سامانه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088894

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =