گام دوم انقلاب با عزم ملی و همبستگی مردم و مسئولان اجرایی می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با بیان اینکه مردم و مسئولین نسبت به یکدیگر وظایفی دارند که باید به آن پایبند باشند، گفت: بی شک اجرایی شدن گام دوم انقلاب نیازمند عزم ملی و همبستگی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مهراب کیانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر در جلسه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر واکاوی علمی و آکادمیک رخدادها، اتفاقات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران را یک نیاز معرفی و عنوان کرد: مردم، سرمایه اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند.

کیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را در دنیا به واسطه حضور و پشتوانه مردمی آن می شناسند، توضیح داد: 3 انقلاب ایران، روسیه و فرانسه در جهان به عنوان انقلاب های کبیر یاد می شود اما در هیچ کدام به جز انقلاب اسلامی نقش مردم به این پررنگی نبوده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با تأکید بر اینکه نقش مردم در شکل گیری انقلاب مؤثر بوده و ادامه حیات انقلاب نیز به آن مرتبط است، تصریح کرد: تجربه نشان داده  است که در هر حوزه ای که نقش مردم منفعل بماند، کشور دچار ضعف خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیایی دو قطبی که جهان تحت تأثیر ابرقدرت های غرب و شرق بود، رخ داد، تشریح کرد: در برهه ای از زمان که کشورها حیات خود را وابسته به غرب و شرق می دانستند، امام خمینی (ره) با اعتقاد به شعار معروف نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کرد.

این مسئول با بیان اینکه کلام امام مبتنی بر قرآن و کلام الهی بود، متذکر شد: قدرت مردمی و الهی انقلاب سبب شده است تا این نعمت الهی در مقابل تهدیدها، ترور، تحریم، عداوت و دشمنی ها خم نشود.

کیانی با بیان اینکه دستاوردهای چهل ساله انقلاب بسیار است اما نباید بدان راضی بود و باید برای اعتلا و سربلندی کشور و انقلاب تلاش کرد، گفت: اقتدار ایران اسلامی، همراهی مردم و مسئولین را می طلبد. مردم و مسئولین نسبت به یکدیگر وظایفی دارند که باید به آن پایبند بود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر ادامه داد: مهرورزی به مردم، برخورد صادقانه، اعتماد به مردم، عدالت ورزی، ساده زیستی، دوری از تکبر، امیدآفرینی و ارتباط مستمر با مردم از وظایف مسئولین نسبت به مردم است.

کیانی با بیان اینکه مردم نباید خود را کنار بکشند و باید خود را مالک انقلاب بدانند، اضافه کرد: حفظ، استقلال، استمرار، بالندگی و رشد انقلاب نیز بر عهده مردم است. بی شک اجرایی شدن گام دوم انقلاب نیازمند عزم ملی و همبستگی است.

این مسئول در پایان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بازی های بین المللی را کنار و قاعده های تازه ایی را رقم زد، ادامه داد: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، انسان سازی و صدور انقلاب به خارج از مرزهای ایران است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =