انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی از فردا

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال ۹۹ و تکمیل فرم خوداظهاری کرونا از ۲۱ بهمن ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور  ۲۴ بهمن ۹۹ در ۱۹۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون از ۲۱ بهمن ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و…) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و…) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند؛ لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

اعلام مغایرت‌های کارت شرکت در آزمون و نحوه رفع مغایرت

چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۸، ۱۹، ۲۰ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، عنوان رشته تحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل آخرین مدرک تحصیلی، اولویت انتخابی (شغل محل)، بومی و شاغل مراکز درمانی در مقابله با ویروس کرونا) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند لازم حداکثر تا ۲۴ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش آن را اصلاح کنند.

چنانچه متقاضیان مغایرتی در بندهای ۳، ۸ و ۹ (جنسیت، معلولیت، نیازمند منشی) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. تغییر رشته شغلی در این آزمون امکان پذیر نیست.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌شود. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

زمان رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه ۲۲ بهمن ۹۹ و پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در اطلاعیه سازمان سنجش مشخص شده است.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون از ۲۱ بهمن

همه متقاضیان آزمون لازم است از روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =