سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد تهران شمال منصوب شد

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با حضور حجت الاسلام والمسلمین شریفانی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم سراج رئیس جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و تکریم از حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قوامی خطیب مسئول سابق با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با اشاره به شرایط دانشگاه‌ها در دوران ستم شاهی گفت: هیچ‌کس تصور نمی کرد که روزی در فضای دانشگاه‌ها، مسائلی از قبیل موضوعات علوم انسانی، الهیات، مهندسی، پزشکی و... به شکل آزادانه مورد گفت وگو قرار گیرند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تشکر از خالدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به عنوان شخصیتی فرهیخته و علاقه‌مند به مطالعات و فعالیت های قرآنی و با بیان اینکه کار و فعالیت در صف سخت‌تر از فعالیت در ستاد است، برای حجت الاسلام و المسلمین سراج آرزوی موفقیت و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین قوامی خطیب تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سراج رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز در این جلسه گفت: امیدوارم بتوانم عامل به دستورات شرع مبین اسلام و قرآن کریم باشم و در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران گام بردارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =