سفیران فرهنگی-ورزشی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شوند

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت معرفی سفیران فرهنگی-ورزشی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، امیرعباس لشگری، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست آنلاین معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور که در واحد الکترونیکی برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد که سفیران فرهنگی-ورزشی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه معرفی شوند و بتوانیم به نحو مطلوبی از نخبگان ورزشی حمایت کنیم.

وی افزود: باید به ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان الگوی جامعه ورزشی‌ بها دهیم، برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرده و بتوانیم آنان را به‌عنوان سفیران فرهنگی در حوزه ورزش‌ معرفی کنیم. در واقع برنامه‌هایی که قرار است در حوزه فرهنگ و ورزش انجام شود، باید از طریق این سفیران که افراد نیک‌نامی هستند، رقم بخورد.

برگزاری نخستین دوره پرستار ورزشی در کشور

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اخذ اطلاعات و بارگذاری اماکن ورزشی کلیه استان‌ها، مجموعه‌های سرپوشیده و روباز، برگزاری نخستین دوره پرستار ورزشی در کشور، پوشش خبری و تصویری تمامی مسابقه‌ها و رویدادهای مهم مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، برقراری تعامل و ارتباط حرفه‌ای با رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری از جمله رسانه ملی، جریان‌سازی رسانه‌ای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی دانشگاه و همکاری و تعامل با خبرگزاری آنا از جمله کارهایی است که مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

لشگری خاطرنشان کرد: تدوین برنامه راهبردی پنج ساله مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ و نامگذاری باشگاه‌های ورزشی به نام شهدای مدافع حرم از دیگر کارهای این مرکز است.

جزئیات مسابقات فعلی باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه

وی درباره برگزاری مسابقات باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران گفت: مسابقات تیم‌های دوچرخه‌سواری جاده-کوهستان، ووشو و تیراندازی با کمان به اتمام رسیده و دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شده است. همچنین مسابقات تیم کشتی فرنگی به اتمام رسیده و دانشگاه قهرمان شده است. مسابقات تیم دوومیدانی به اتمام رسیده و دانشگاه سوم شده است. مسابقات تیم کشتی آزاد به اتمام رسیده و دانشگاه چهارم شده است. همچنین مسابقات تیم تکواندو به اتمام رسیده و دانشگاه پنجم شده است. مسابقات تنیس روی میز در حال برگزاری بوده و دانشگاه سوم شده است. مسابقات تیم‌های شمشیربازی و قایقرانی-روئینگ در حال برگزاری است و دانشگاه اول شده است. همچنین مسابقات کاراته و واترپلو هنوز آغاز نشده است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مسابقات باشگاه فرهنگی-ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش خواهران بیان کرد: مسابقات تیم‌های دوومیدانی و ووشو به تمام رسیده و دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان شده است. همچنین مسابقات تیم تکواندو به اتمام رسیده و دانشگاه چهارم شده است. مسابقات تیم‌های تنیس روی میز، تیراندازی با کمان و قایقرانی-روئینگ در حال برگزاری است و دانشگاه دوم شده است. همچنین مسابقات کاراته هنوز آغاز نشده است.

لشگری خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات حدود ۲۶ ساعت پخش زنده تلویزیونی در شبکه‌های ورزش و سه انجام شد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1088974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =