انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در اعتلای مقاومت بود

معاون دبیرکل جنبش «نجباء» عراق در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در اعتلای مقاومت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش نجبا؛ «نصر الشمری» معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سخنانی را در این زمینه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در اعتلای مقاومت بود و روند قدرت گیری محور مقاومت، به بازه زمانی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تقسیم می‌شود.

الشمری افزود: امام خامنه‌ای امروز یک عقل استراتژیک بزرگ است که توانست جبهه مبارزان با آمریکا و استکبار را به گونه‌ای رهبری کند تا به یک قدرت جهانی تبدیل شود. امام خامنه‌ای، این بنده صالح خدا، رهبر دینی و مرجع تقلید بسیاری از مردم و مجاهدان مقاومت اسلامی عراق است. بر این اساس، شیعیان خود را ملزم به اطاعت از دستورات و عمل به منویات ایشان می‌دانند.

معاون دبیرکل نجباء اظهار داشت: ولی فقیه مرجع تقلید است و مسلمانان از او پیروی می‌کنند. او جانشین امام زمان عجل الله است و لذا ارتباط با ولی فقیه یک واجب شرعی است. امروز آمریکا به اندازه‌ای که از خطر جمهوری اسلامی سخن می‌گوید، در مورد چین که یک قدرت اقتصادی بزرگ در جهان است سخن نمی‌گوید.

الشمری یادآور شد: ما اکنون در مرحله زوال آمریکا از منطقه و قدرت گیری مقاومت هستیم. مقاومت در عراق و لبنان نه فقط در معادله قدرت تاثیر دارد بلکه مقاومت، عنصر اصلی خلق معادله قدرت در این کشورها است. جنبش‌های مقاومت در منطقه باقی خواهند ماند و منطقه را برای ظهور حضرت صاحب الامر عجل الله آماده خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: مقاومت یمن امروز عمق عربستان سعودی را مورد حملات گسترده و سرتاسر رژیم صهیونیستی را مورد تهدید جدی قرار می‌دهد. در دوره ترامپ فشارها و مشکلات زیاد بود و مهم‌تر، فتنه‌های داخلی زیاد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =