مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: پروازهای فرودگاه در روز ۲۲ بهمن‌ماه مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه حتماً از مسیرهای تعیین شده استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ ابراهیم مرادی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی، با اعلام مطلب فوق گفت: مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری این روز بزرگ که در سال جاری مطابق با دستورالعمل‌های کرونا جایگزین راهپیمایی هر ساله شده است می‌توانند از مسیرهای در نظر گرفته‌شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند از بزرگراه ستاری به سمت جنوب، وارد بزرگراه شهید لشکری و در ادامه از سه راهی فرودگاه، وارد خیابان فرودگاه مهرآباد شوند.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: برای خروج مسافران فرودگاه نیز خیابان معراج در دسترس است و مسافران می‌توانند از آن خیایان به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج وهمچنین از دور برگردان مقابل خیابان آپادانا مجدد به ستاری دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: به دلیل وجود محدودیت در مسیرهای دسترسی به فرودگاه، مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که یک ساعت پیش از پرواز، برای انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود فردا قرار است به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت تردد خودرویی و موتوری از مبادی مختلف در سطح شهر تهران به سمت میدان آزادی برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =