انقلاب اسلامی، حرکتی امیدآفرین برای آزادی‌خواهان جهان شده است

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام به شرح زیر است: "پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ مجاهدات و مشارکت مردم ایران عزیز است که با اتحاد، وفاق و همدلی در برابر استبداد ایستادند و با پیروزی در برابر طاغوت، الگو و نمونه‌ای بی‌بدیل از انقلابی که مبنای آن مردم سالاری دینی است را به صفحات تاریخ جهان افزودند.

آنچه مسلم است این است که هم اکنون این انقلاب مردمی سر منشاء حرکتی امیدآفرین برای آزادی خواهان جهان شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند منکر این عظمت در دنیا باشد.

با گذر از چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم بزرگوار کشورمان، با وجود تمامی دشمنی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پر افتخار برعهد خود با امام و شهدا، ایستاده‌اند.

خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور براین باور است، ایران سرافراز با تکیه بر ایمان، اعتقاد و اتحاد راسخ مردم و مسولانش، تمامی تهدیدها را به فرصتی برای سرافرازی، سربلندی و ابادانی ایران اسلامی درتمامی عرصه ها، تبدیل خواهد کرد.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین طلوع پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از خداوند متعال حفظ این شجره طیبه، انسجام و همدلی ملت ایران را خواهانم".

انتهای پیام/

کد خبر: 1089114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =