گل طارمی در دقیقه ۱۲+۹۰ سوخت/ آمبولانسی که جهانی شد!

تیم فوتبال پورتو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در یک بازی پرحاشیه و باوجود گلزنی مهدی طارمی، برابر براگا برد را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال شب گذشته تیم پورتو میهمان تیم براگا بود که این مسابقه پرتنش و جنجالی با نتیجه تساوی یک - یک تمام شد.

در این بازی ابتدا مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۹ گلزنی کرد. دروازه بان براگا برای دفع توپ از محوطه جریمه خارج شد و طارمی با یک ضربه چیپ و نرم، توپ را از بالای سر بازیکنان براگا وارد دروازه حریف کرد.

گل تساوی براگا هم در دقیقه ۱۲+۹۰ توسط «باربوسا» به ثمر رسید و پورتو یک برد حساس دیگر را در شب گلزنی مهاجم ایرانی اش از دست داد.

پورتو در این مسابقه دو اخراجی داد و همین موضوع باعث شد تمرکز بازیکنان این تیم برای حفظ نتیجه از بین برود. «لوییس دیاز» در دقیقه ۷۰ و «اوریبه» در دقیقه ۷+۹۰ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند و این تیم در لحظات پایانی ۹ نفره بازی کرد. البته طارمی هم در دقیقه ۸۷ تعویض شد و این موضوع هم در فشار حملات براگا برای جبران نتیجه بی تاثیر نبود.

اتفاق حاشیه‌ای و پربازتاب دیگر این مسابقه، مصدومیت «دیوید کارمو» بازیکن تیم براگا در دقیقه ۶۸ بود. میزان آسیب دیدگی کارمو به حدی بود که آمبولانس برای انتقالش به بیمارستان وارد زمین شد اما هنگام خروج از زمین دچار نقص فنی شد و تعدادی از بازیکنان دو تیم مجبور شدند آمبولانس را هُل بدهند!

مشابه اتفاقات این مسابقه، روز یکشنبه در بازی دو تیم و در چارچوب مسابقات لیگ پرتغال رخ داده بود. پورتو در آن بازی هم در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر صفر پیش بود (یکی از گل‌ها را طارمی زده بود)، در نهایت بازی را با تساوی ۲ - ۲ عوض کرد. پورتو در آن مسابقه هم دو اخراجی داده بود و بازیکن و سرمربی این تیم با کارت قرمز داور جریمه شده بودند.

باوجود توقف پورتو در این مسابقه، نباید از گلزنی طارمی که یک بار دیگر در نقش ناجی تیمش ظاهر شد، عبور کرد. طارمی با این گل، تعداد گل‌های خود را در جام حذفی به عدد ۵ افزایش داد. او ۸ گل هم در مسابقات لیگ برای پورتو به ثمر رسانده است.

دیدار برگشت پورتو و براگا در نیمه نهایی جام حذفی روز ۱۳ اسفند به میزبانی پورتو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =