آخرین مهلت ثبت‌نام دانشجویان در دهمین آیین تندیس فداکاری اعلام شد

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران آخرین مهلت معرفی و ثبت نام دانشجویان برای دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری را دوشنبه ۲۷ بهمن ماه اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی ایران و جهان اولویت با فعالان در زمینه مقابله با همه‌گیری کرونا و مدافعان سلامت است.

اما در عین حال هم‌چنان حضور داوطلبانه در دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل‌بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در حوادث و رخدادهای طبیعی یا غیرمترقبه، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در امور خیریه، تأمین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت‌زدایی کشور، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های سلامت و توانبخشی به طور ویژه مدافعان سلامت و انجام فعالیت‌های داوطلبانه در زمینه حفاظت از محیط زیست از مصادیق هفت‌گانه فداکاری در این آئین است.

دانشجویان فعال در حوزه کرونا تا ۲۷ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام در دهمین آئین ملی تندیس فداکاری دانشجویان ایران به پایگاه اینترنتی، به نشانی www.tandisefadakari.ir مراجعه کنند.

نشانی دبیرخانه آئین تهران، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش خیابان ادوارد براون، شماره ۲۰، سازمان جهاد دانشگاهی تهران طبقه سوم و تلفن تماس ۶۶۴۹۰۳۳۰-۰۲۱ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =