۱۰۷ اقدام سازمان تأمین اجتماعی در مواجهه با کووید ۱۹

سازمان تأمین اجتماعی به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس، تاکنون ۱۰۷ اقدام مؤثر در مواجهه با بیماری کووید ۱۹ به انجام رسانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ اهم اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در مواجهه با کرونا، در قالب پنج دسته ارائه شده که روشن می‌کند چگونه سازمان تأمین اجتماعی در کنترل شیوع ویروس، درمان بیماران کرونا، حمایت از کارگاه‌ها و اشتغال، حمایت از نیروی کار و آموزش و فرهنگ سازی، نقش بسزایی را در چارچوب منافع جمعیت تحت پوشش خود و همچنین منافع عمومی جامعه ایفا کرده است.

بر اساس گزارش مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در پنج گروه؛ کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس، خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹، حمایت از کسب و کارها، بنگاه‌های تولیدی و کارفرمایان، حمایت از کارگران و بیمه شدگان و اقدامات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در مواجهه با کرونا ارائه شده است.

در این راستا، ۱۰۷ اقدام سازمان تأمین اجتماعی در مواجهه با کرونا معرفی شدند که حداقل ۴۰ اقدام در حوزه کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس، ۲۱ اقدام در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، ۱۰ اقدام در حوزه حمایت از کسب و کارها، بنگاه‌های تولیدی و کارفرمایان، ۲۴ اقدام در حوزه حمایت از کارگران و بیمه شدگان و ۱۲ اقدام در حوزه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، بوده است.

علاوه بر این، تعداد زیادی اقدام دیگر برای این منظور در دستور کار سازمان قرار دارد که عمدتاً در زمره گروه اول و توسعه خدمات غیرحضوری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =