رویداد ملی «مجلسی شو» برگزار می‌شود

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از برگزاری رویداد ملی «مجلسی شو» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: مسابقه ملی مجلسی شو با محورهای بررسی ابعاد مالیات بر خانه های خالی، راهکارهای رونق و جهش تولید، محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار و حاشیه ای کشور، کاهش التهابات در سطح بازارها و تثبیت قیمت کالاهای اساسی، تقویت نظام سلامت و بیمه عمومی و سیاست های تسهیل ازدواج جوانان و کاهش موانع پیش روی زوج های جوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ملی مجلسی شو به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: دانشجویان علاقه مند می توانند با مراجعه به آدرس https://evand.com/events/majlesisho نسبت به ثبت نام اقدام کرده و ایده های خود را در قالب فیلم ۳ الی ۵ دقیقه ای از ۲۲ بهمن ماه لغایت ۷ اسفندماه سال جاری به آدرس yrc.iauctb2@gmail.com ارسال کنند.

فهیمی نجم زمان داوری و اعلام نتایج اولیه را ۷ الی ۱۰ اسفندماه ۹۹ عنوان کرد و گفت: پس از اعلام نتایج اولیه، افراد و یا تیم های برتر منتخب مسابقه به مرحله نهایی راه خواهند یافت و رقابت نهایی به صورت حضوری در استودیوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان یا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم های برگزیده در پارلمان تخصصی مجلس دانشجویی شروع به فعالیت پژوهشی خواهند کرد.

فهیمی نجم، استفاده از ایده ها و نظرات دانشجویان در تصمیم سازی های کلان کشور خصوصاً در حوزه مجلس شورای اسلامی را از امتیازات ویژه پارلمان تخصصی دانشجویی برشمرد.

گفتنی است تمامی دانشجویان سراسر کشور می توانند در این رویداد شرکت کنند و در صورت کسب رتبه و حضور در مرحله نهایی به عضویت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در می آیند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089262

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =