بازیکنان اول یک جام بگیرند بعد صدایشان را بالا ببرند

پیشکسوت استقلال گفت: اتاق مدیریت باشگاه استقلال جایگاهی برای حضور و دیده شدن رفقای آقای وزیر است که در این چند سال به بهترین وجه ممکن از آن استفاده کرده و خیلی از افراد ناشناس را با بردن در آن اتاق به شهرت رسانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حسین فرزامی در گفت‌وگویی از اینکه بازیکنان استقلال خیلی زود حمله به مدیریت باشگاه را استارت زدند ابراز ناراحتی می‌کرد و همچنان به سیاست‌های مسعود سلطانی‌فر انتقاد داشت.

استقلالی‌ها خیلی از مدیریت باشگاه‌شان ایراد گرفتند. فکر می‌کنید حق دارند؟
در اینکه مدیریت باشگاه استقلال ایراد دارد که شکی نیست. از وقتی مسعود سلطانی‌فر برای مدیریت استقلال یارگیری کرده هر بار یکی بدتر از قبلی را به این باشگاه آورده که کمتر از قبلی اطلاعات مدیریتی داشته و نتیجه‌اش همین است که هر روز یک شکایت از این طرف و آن طرف به باشگاه می‌رسد و همه دنبال گرفتن جریمه و طلبشان از استقلال هستند.

اما مدیریت فعلی مدعی است که خیلی خوب کار کرده است؟
اگر خوب کار کرده بود که بازیکنان تیم این شکلی از مدیرعامل‌شان انتقاد نمی‌کردند! البته این را هم بگویم که بازیکنان استقلال باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و بعد دهان‌شان را باز کنند. اینجا استقلال است و همان پیراهنی که بر تن می‌کنند یک دنیا ارزش دارد. در این شکی نیست که باید حق و حقوق‌شان را بگیرند ولی اینکه بخواهند ته دل هوادار را بلرزانند راه اشتباهی را انتخاب کرده‌اند.

چطور؟
این بازیکنان اول بروند یک قهرمانی بیاورند بعد این همه سطح توقع‌شان را بالا ببرند. اول یک جام بیاورند بعد صدایشان را بلند کنند. باید بدانند در این تیم پیراهن کسانی را به تن کرده‌اند که جزو بزرگان فوتبال این مملکت و تیم ملی بوده‌اند و از کنار پیراهن این تیم به خیلی جاها و موقعیت‌ها رسیده‌اند که شاید اگر ۲۰ سال هم در یک تیم دیگر بازی می‌کردند به یک‌دهم آن هم نمی‌رسیدند.

وضعیت مدیریت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اتاق مدیریت باشگاه استقلال جایگاهی برای حضور و دیده شدن رفقای آقای وزیر است که در این چند سال به بهترین وجه ممکن از آن استفاده کرده و خیلی از افراد ناشناس را با بردن در آن اتاق به شهرت رسانده است. به هر حال امیدواریم که هر اتفاقی رخ می‌دهد در نهایت این فصل این تیم فنی استقلالی بتوانند پس از چندین سال یک قهرمانی برای این هوادار بیاورند تا دلشان خوش شود.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1089325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =