درخواست دانشجویان؛ انتصاب شریعتی به ریاست سازمان استاندارد لغو شود

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از مطالبات دانشجویان و مردم انقلابی از رئیس جمهور لغو حکم انتصاب شریعتی به ریاست سازمان استاندارد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص  انتصاب غلامرضا شریعتی به ریاست سازمان استاندارد بیانیه‌‍ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: امروز خبری در رابطه با انتصاب غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان، به ریاست سازمان استاندارد برای دوره‌ای چهارساله به حکم  رئیس جمهور منتشر شده است. صریح می‌گوییم به نظر می‌رسد این انتصاب، توسط  روحانی بیشتر شبیه دهن‌کجی به مردم باشد؛ که فرد بی‌کفایتی همچون شریعتی را به سمت ریاست سازمان استاندارد برگزیده‌اند. انگار رئیس جمهور نمی‌دانند اطرافیانشان مشغول چه اقداماتی هستند و انگار که این رسم وی است که افراد بی‌کفایت را دور هم جمع کنند و سپس آن‌ها را به مسئولیت‌های مهم بگمارند.

در این بیانیه مطرح شده است:  اتفافاتی را که در دوره‌ی استانداری  شریعتی در خوزستان اتفاق افتاد، به یاد دارید؟ اتفاقاتی هم‌چون برخورد شدید با کارگران هفت تپه، عدم مدیریت صحیح سیلاب که منجر به تخریب خانه‌های مردم شد ، تامین  نبودن مناسب آب شرب برای روستاهایی همچون غیزانیه، رفتارهای بی‌ادبانه با مردم و بسیاری از موارد دیگر که مشاهده شده بود؛ اما تاکنون به هیچ کدام از آن‌ها توسط شخص وی پاسخ مناسبی داده نشده است.

در این بیانیه تاکید شده است: تشکل‌های دانشجویی در تمام این مشکلات درصدد مطالبه از استاندار پر حاشیه درآمدند که مع الاسف وی هیچ گاه در دسترس نبوده و یکی از وظایف مسئولان کشور که پاسخگویی مناسب و جامع به مردم بوده، همواره توسط وی نادیده گرفته شده است. بدیهی است که انتصاب چنین افرادی به مسئولیت‌های جدید که هنوز نتوانسته‌اند درباره مباحث مرتبط با مسئولیت قبلی‌شان پاسخ درست و مناسبی دهند، موجب بدنامی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد. 

امیدواریم در این هفت سال و نیمی که از سر گذراندیم، از اعماق وجود باور کرده باشید که مشکل اصلی، نه فقط شخص رئیس جمهور، که تفکر حاکم بر شخص وی و جریان منتسب به وی است؛ حتی اگر بعضی از چهره‌های این جریان، تسبیح هم به دست داشته باشند و اذکار مختلف را مدام زمزمه کنند. امید است رئیس جمهور  در ماه‌های آخر مسئولیت‌ خود، برای یک بار هم که شده به یکی از مطالبات دانشجویان و مردم انقلابی، مبنی بر لغو حکم انتصاب شریعتی به ریاست سازمان استاندارد جامه‌ عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =