نیروهای عراقی مصمم به تداوم تعقیب بقایای تکفیری‌های داعش هستند

مشاور امنیت ملی عراق در جریان دیدار با سفیر قاهره در این کشور تأکید کرد: نیروهای عراقی مصمم به تداوم تعقیب بقایای تکفیری‌های داعش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از بغداد الیوم؛ «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق با «ولید اسماعیل» سفیر قاهره در بغداد دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات منطقه گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، طرف‌های مصری و عراقی همچنین در خصوص روابط دوجانبه و راهکارهای تقویت این روابط بحث و تبادل نظر کردند. مشاور امنیت ملی عراق و سفیر قاهره در بغداد بر عزم خود برای تقویت روابط دوجانبه تأکید کردند.

دفتر قاسم الاعرجی با صدور بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: مشاور امنیت ملی عراق تحولات سیاسی و نظامی را با مقام دیپلماتیک قاهره در بغداد مورد بررسی قرار داد. او در این دیدار تأکید کرد که نیروهای عراقی به تداوم تعقیب بقایای تکفیریهای داعش مصمم هستند.

گفتنی است، نیروهای ارتش عراق روز گذشته در جریان عملیات ضد تروریستی در استان نینوا مواضع تروریست‌های تکفیری را در هم کوبیدند. منابع امنیتی اعلام کردند که در این عملیات ۱۰ نفر از عناصر تکفیری شناسایی و بازداشت شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =