انگیزه کارکنان با حمایت از طرح‌های موفق اقتصادی ارتقا می‌یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت از طرح‌های موفق در انجام فعالیت‌های اقتصادی باعث ارتقای انگیزه و پویایی در منابع انسانی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با تأکید بر حمایت از طرح‌های موفق در انجام فعالیت‌های اقتصادی دانشگاه و ذکر نمونه‌های موفقی از واحدهای دانشگاهی کشور اظهار کرد: این فعالیت‌ها، علاوه بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای، باعث ارتقای انگیزه و پویایی در منابع انسانی و رونق رو به رشد واحدهای دانشگاهی خواهد شد.

وی با تأکید بر تغییر کاربری زمین‌های دانشگاه، فعالیت‌های اقتصادی، مستندسازی و شفاف‌سازی فعالیت واحدهای دانشگاهی برای رشد و پویایی بیان کرد: رؤسای واحدهای دانشگاهی باید تبدیل به احسن املاک و مستغلات، رصد پروژه‌ها و طرح‌های استانی و شهرستانی، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مشارکت در فعالیت اقتصادی را در راستای جذب سرمایه غیرشهریه‌ای سرلوحه کاری خود قرار دهند و نهایت استفاده را از همه توان و ظرفیت‌های موجود در راستای جذب سرمایه غیرشهریه‌ای برای سرمایه‌گذاری در دانشگاه ببرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و عنوان کرد: در تلاش هستیم تا با تدابیر لازم و مدیریت صحیح منابع برای اصلاح ساختار حقوق و دستمزد اقدام کنیم و  بر حمایت از کارکنان واحدهای دانشگاهی از طریق ارائه تسهیلات ویژه با اعطای وام‌های قرض‌الحسنه و کم‌بهره به همکاران تأکید داریم.

فداکار تبیین کرد: رؤسای واحدها و معاونان دانشگاهی باید تلاش کنند تا با بهره‌گیری از اقدامات حمایتی برای رفع دغدغه‌ها و توجه به نیازهای کارکنان، رضایتمندی را ارتقا دهند.

وی مهم‌ترین هدف از سفرها و بازدیدهای استانی را بررسی و شنیدن مسائل و مشکلات واحدهای دانشگاهی از نزدیک عنوان کرد و گفت: واگذاری اختیارات به استان‌ها در تصمیم‌گیری و سهولت امور ازجمله سیاست‌های مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی است. مجوزهای لازم برای موضوعات مختلف در حوزه‌ها با تصمیم‌گیری در کمیسیون معاملات با درنظرگرفتن آیین‌نامه‌های معاملاتی و پس از ارائه پیشنهاد صادر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی به مدیریت مناسب سرمایه‌ها، تبدیل به احسن املاک و مستغلات، تسهیل در صدور مجوز فعالیت‌های درآمدزا و ارتقای بهره‌وری دارایی‌های دانشگاه را ازجمله سیاست‌های مهم این معاونت مطرح و بر اهتمام رؤسا و مدیران واحدهای استانی به استفاده از این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

انتخاب شرکت بیمه با خدمات مناسب درباره بیمه تکمیلی، تنظیم و اجرای چارت سازمانی بر اساس نظر استان‌ها، پرداخت مطالبات بازنشستگان در فرآیند قانونی، پیگیری روند تقویت و حل مشکلات سامانه آموزشیار و اولویت‌دهی به طرح‌های موفق سرمایه‌گذاری در سیاست‌گذاری‌های دانشگاه و ... ازجمله محورهای سخنان فداکار در این جلسه بود.

به گزارش ایسکانیوز، حضور در جلسات صمیمانه با نمایندگان کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی استان یزد و شنیدن دیدگاه‌ها و نظر آنان از برنامه‌های دیگر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این سفر بود و با بازدید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و پروژه‌های تبدیل به احسن واحدهای میبد، مهریز و سایت شماره دو پردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در قبور هشت شهید گمنام این واحد دانشگاهی حضور یافته و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089576

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =