اعطای وام به 10 هزار دستیار پزشکی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: امسال وام ۱۵ میلیون تومانی به ۱۰ هزار نفر از جمعیت 22 هزار نفری دستیاران اعطا شده است بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ بهروز رحیمی با اشاره به اینکه یکی از گروه‌های دانشجویی که از نظر کاری و معیشتی در وضعیت سختی به سر می‌برند دانشجویان دوره دستیاری یا رزدینتی هستند، گفت: این گروه از دانشجویان، دکتری عمومی را به پایان رسانده‌اند و در دوره تخصص مشغول به تحصیل هستند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ هزار نفر در وزارت بهداشت در دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: چند کار برای این جمعیت هدف از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت آغاز شده است که از جمله آن اعطای وام ۱۵ میلیون تومانی به ۱۰ هزار نفر از این جمعیت بود.

وی افزود: تمام این ۱۰ هزار نفر دانشجوی دستیاری برای وام دستیاری ثبت نام کرده و به بانک‌های عامل معرفی شدند. از این تعداد ۶ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و سایر دانشجویان دستیاری نیز در مراحل دریافت وام هستند.

رحیمی خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم منابع لازم را برای اعطای وام جهت همه دستیاران (جمعیت ۲۲ هزار نفری دستیاران) تأمین کنیم و به همه آنها وام پرداخت کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ضمن ابراز امیدواری کرد که در سال آینده به تمام دانشجویان دستیاری وام ۱۵ میلیون تومانی داده شود، گفت: برنامه سال آینده این است که علاوه بر اینکه وام به تمام دانشجویان دستیاری داده می‌شود، مبلغ این وام نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =