۳ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی همدان صورت گرفت

رئیس دانشکده علوم، مهندسی و هنر و مدیران امور اداری و امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در احکامی جداگانه از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شدند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ مرتضی قائمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دانشکده علوم، مهندسی و هنر این واحد دانشگاهی با قدردانی از تلاش‌های وحید رستمی در دوران تصدی مسئولیت، مهدی شعبانیان رئیس جدید این دانشکده را فردی توانمند و مجرب معرفی و بر حفظ دستاوردهای فعلی و پویایی و تحرک هرچه بیشتر در راستای افزایش کیفیت آموزش و پژوهش در حوزه های دانشجویی و استادان تاکید کرد.

قائمی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با مدیران گروه، استادان، دانشجویان و کارمندان دانشکده علوم، مهندسی و هنر در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت بردباری مدیران و مسئولین در بخش های مختلف دانشگاه افزود: حوزه های دانشجویی، امور اداری و دانشکده ها از حساسیت بالایی برخوردار است. مدیران این حوزه‌ها با اقشار مختلف دانشگاهی ارتباط دارند و با مشکلات ارباب رجوع به ایشان سروکار دارند، از این رو تحمل، صبر بالا و ایجاد محیطی مملو از صفا و تلاش در راستای تقویت رابطه ی کارکنان و رضایت خاطر دانشجویان و مراجعین، در بالاترین سطح ممکن باید  انجام شود. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مباحث اخلاق تربیتی و اجتماعی دانشجویان را مهم ارزیابی و تشریح کرد: ارتقای کیفیت آموزش هم‌راستا با جامعه‌پذیری و افزایش تعامل اجتماعی دانشجویان در کنار نظارت جدی بر عملکرد استادان اولویت همیشگی و جدی نظام آموزشی در دانشگاه است.

در ادامه این مراسم با قرائت احکام از تلاش‌های وحید رستمی تجلیل و مهدی شعبانیان به‌عنوان رئیس جدید دانشکده علوم، مهندسی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

مهدی شعبانیان استادیار و عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است و در کارنامه علمی وی تالیف ۶ جلد کتاب، مترجم آثار آلبرتو پرز گومز دانشمند حوزه معماری، چاپ بیش از ۴۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات و نشریات، مجری ۴ طرح پژوهشی و مدرس ۲۹ کارگاه و دوره تخصصی در حوزه معماری، ثبت شده است، در کارنامه اجرایی شعبانیان، معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی همدان به مدت ۸ سال، رئیس گروه تخصصی معماری و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی استان همدان، مدیرگروه معماری و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می خورد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان همچنین در احکام جداگانه‌ دیگری عزیز کمالیان را به عنوان مدیر امور دانشجویی و جلیل نوروزی را به عنوان مدیر امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی همدان منصوب کرد و از تلاش‌های جواد نیک نفس مدیر سابق امور اداری و سیدمعین نظری، مدیر سابق امور دانشجویی واحد همدان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

کد خبر: 1089652

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =