مختصات مؤلفه‌های آموزشی تغییر کرده است

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر با سامانه هایی در عرصه بین المللی روبرو هستیم که آموزش را با چالش بسیار جدی مواجه خواهد کرد و دیر یا زود نظام آموزش سنتی جمع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد رباط کریم، سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما از کارگاه ها، آزمایشگاه ها و سایر بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم بازدید کرد.
 بطحائی در این بازدید با تبریک ولادت امام جواد(ع)، با بیان اینکه امروزه مختصات مؤلفه های آموزش تغییر کرده است، گفت: در حال حاضر با سامانه هایی در عرصه بین المللی روبرو هستیم که آموزش را با چالش بسیار جدی مواجه خواهد کرد و دیر یا زود نظام آموزش سنتی جمع خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال راهکارهایی باشیم که با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود درآمدزایی کنیم، اظهار داشت: امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت بیشتر بتواند منشاء تحولات عمیق در حوزه تولید دانش و آموزش عالی کشور باشد.

در ادامه سید عبداله میرغیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی با دارا بودن بهترین تجهیزات آزمایشگاهی موفق به کسب مجوز همکار استاندارد در زمینه قیر و آسفالت نیز شده اند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1089802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =