تدوین واحد درسی «وحدت تمدن‌ساز» در دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین پیوست درسی «وحدت تمدن‌ساز» برای ترویج تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی توسط نهاد رهبری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، دومین نشست هم‌افزایی و تبادل تجربیات و ارائه گزارش عملکرد سالانه مدیران دفاتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های تلفیقی صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: بعضی از دروس معارف دانشگاه آزاد اسلامی باید بازنگری شود و در این زمینه در نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی کارهای خوبی انجام شده است. در واقع به تناسب شرایط مناطق استان‌ها پیوست‌های درسی را تدوین کرده‌ایم که رونق بیشتری به کلاس اساتید داده شود.

وی افزود: پیوست درسی «وحدت تمدن‌ساز» به تازگی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برای ترویج تقریب مذاهب تدوین شده و قرار است این مطالب به جای مطالب اختلافی میان اهل تشیع و اهل تسنن تدریس شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ۷ محور اصلی وحدت در درس وحدت تمدن‌ساز لحاظ شده است، گفت: تکفیر، اهانت به مقدسات، ریشه‌های افراط، داوری‌های پیش‌داورانه‌، دامن زدن به اختلافات، سیره عملی بزرگان جهان اسلام و... از جمله موضوع‌هایی است که در پیوست درسی وحدت تمدن‌ساز آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =