تجاوز آمریکا به مواضع مقاومت پاسخ سختی را به دنبال خواهد داشت

معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در واکنش به تجاوز نظامی آمریکا به مواضع مقاومت در مرز سوریه و عراق، خطاب به واشنگتن گفت: اگر جرأت دارید به صورت مستقیم با مقاومت وارد نبرد شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد؛ «نصر الشمری» معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق به تجاوز نظامی اخیر ایالات متحده آمریکا به مواضع مقاومت در مرزهای مشترک عراق و سوریه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: حملات هوایی آمریکایی‌ها به برخی پایگاه‌ها در مرزهای مشترک سوریه و عراق حاکی از ناتوانی آنها در مواجهه مستقیم با گروه‌های مقاومت است.

الشمری در ادامه ضمن ناجوانمردانه توصیف کردن تجاوز نظامی هوایی ایالات متحده آمریکا به مرزهای سوریه و عراق، تأکید کرد: این حملات نشان داد که سیاست‌های آمریکا با شکست مواجه شده است.

معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء همچنین خطاب به مقامات ایالات متحده آمریکا، گفت: شما اگر جرأت دارید به جای هدف قرار دادن نقاط مرزی، با گروه‌های مقاومت به صورت مستقیم وارد نبرد شوید.

ایالات متحده آمریکا شامگاه پنجشنبه در اقدامی تجاوزکارانه خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. مقامات روسیه دیروز جمعه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.

«ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل این اقدام آمریکا را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: این کاملاً غیرقانونی است؛ چرا که صحبت از حمله به کشوری مستقل در میان است.

به گفته معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین‌الملل، سوریه از هر لحاظ حق دارد بررسی این حادثه در شورای امنیت سازمان ملل را درخواست کند؛ زیرا این رویداد خطرناک بوده و می‌تواند به تشدید شرایط در منطقه منجر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =