قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در مسابقات استانی

تیم دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ، پرس سینه و ددلیفت قهرمانی دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ مسابقات پاورلیفتینگ، پرس سینه و ددلیفت قهرمانی دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری با حضور 50 شرکت کننده در قالب 6 تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و آموزشکده سما برگزار شد و با برتری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به کار خود پایان داد.

علی همتیان مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، گفت: این دوره از مسابقات با شرکت دانشجویانی از دانشگاه ­های علوم پزشکی، پیام نور، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه شهرکرد و دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و آموزشکده سما به نام یادواره سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی سما واحد شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و بیماری منحوس کرونا، این دوره از رقابت ها بدون تماشاگر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تقسیم بندی شرکت کنندگان در چند گروه در جدول زمان بندی انجام شد.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در ادامه خاطر نشان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 60 امتیاز مقام اول، تیم دانشگاه علمی کاربردی با کسب 29 امتیاز مقام دوم و تیم دانشگاه پیام نور شهرکرد با کسب 25 امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

وی در پایان تصریح کرد: مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان تیرماه سال 1400 در کشور بلاروس برگزار خواهد شد که چند نفر از پاورلیفتر های استان چهارمحال و بختیاری در تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090020

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =