رفع ممنوعیت صادرات شیرخشک با اخذ عوارض ۱۶ هزار تومانی

ستاد تنظیم بازار در مصوبه ای از رفع ممنوعیت صادرات شیر خشک با اخذ ما به التفاوت ۱۶۰۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ستاد تنظیم بازار در مصوبه‌ای اعلام کرد که ممنوعیت صادرات شیر خشک با اخذ ما به التفاوت ۱۶,۰۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم آزاد شد.

در این ابلاغیه که ششم اسفند ماه صادر شده، آمده است: با توجه به تصمیمات بند ۴ قسمت الف یکصدو نود و یکمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت (ابلاغی طی نامه شماره ۱۳۵۰۷۱ مورخ ۹۹/۱۱/۲۱) و نامه شماره ۹۹/۵۰۰/۷۱۰۶ مورخ ۹۹/۱۲/۲ معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهادک شاورزی در خصوص رفع ممنوعیت صادرات شیر خشک با اخذ ما به التفاوت ۱۶,۰۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در جلسه طرح و مقرر شد در خصوص رفع ممنوعیت صادرات و تعیین وضع عوارض صادراتی شیرخشک صنعتی، مطابق با قوانین و مقررات فوق الاشاره و بنا به پیشنهاد ارائه شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی اعضای کارگروه با رفع ممنوعیت صادرات شیرخشک و اخذ مبلغ ۱۶,۰۰۰ تومان عوارض صادراتی به ازای هر کیلوگرم موافقت نمودند.

تبصره یک: به منظور رصد و پایش و نحوه قیمت و عرضه شیر خام به کارخانجات تولیدی محصولات لبنی و جلوگیری از افزایش قیمت مصوب شیر خام و کاهش عرضه متناسب با سرانه مصرف در کشور مقرر گردید مراتب از سوی دستگاه‌های ذیربط و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به صورت هفتگی پایش و در صورت هر گونه مشکل نسبت به بازنگری مصوب فوق اقدام گردد.

تبصره ۲: مصوبات مذکور با رعایت سایر ضوابط و مقررات مشمول ماده ۱۱ مکرر آئین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات نمی‌باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =