همه با هم از بحران عبور می‌کنیم/نمی‌گذارم به فوتبال خدشه وارد شود

رئیس جدید فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیتی که این رشته دارد گفت: همه باید هم تلاش کنیم تا با تعامل و همکاری از بحران فعلی عبور کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شهاب الدین عزیزی خادم در نشست خبری پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال که عصر امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: از اولین روز ثبت نام گفتم فرای نتیجه هر اتفاقی بیفتد به آن عمل می‌کنم. از مجمع فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم و از اصحاب رسانه ممنون هستم.

رییس جدید فدراسیون فوتبال افزود: از تمام کسانی که به من محبت و لطف کردند سپاسگزارم. آنچه امروز دیدیم و شاهدش بودیم جلوه مناسبی از فرایند دموکراسی بود که سال‌های سال از آن بی بهره بود. رای امروز کاملاً آگاهانه منصفانه و با برنامه بود.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهم در این مسیر بحرانی به خوبی عمل کنیم تا بتوانیم فوتبال را که متعلق به مردم است به اعتبار و جایگاه اصلی خودش برگردانیم و از این به بعد نگذاریم به این رشته پرمخاطب خدشه وارد شود.

شهاب الدین عزیزی خادم خاطرنشان کرد: به آینده امید فراوان دارم و از این بحران‌ها همه با هم عبور می‌کنیم. نتایج مناسبی کنار هم رقم خواهیم گرفت چرا که فدراسیون آتی قطعاً تعاملی خواهد بود

وی ادامه داد: مجمع از عصاره و چکیده ملت ایران در حوزه فوتبال دفاع خواهد کرد. برآیند این جمع، به هیات رئیسه رسیدند تا با سیاست‌های متناسب از بحران عبور دهیم.
قطعاً فدراسیون آینده که بنده افتخار خادمی آن را دارم در راستای منافع ملی عمل خواهد کرد.

عزیزی خادم ادامه داد: نگاه عدالتی و توزیع عادلانه آن را در اقصی نقاط ایران خواهیم داشت. نگاه حرفه‌ای و غیر سیاسی با استفاده از ظرفیت دولت فعلی و دولت آینده در راستای منافع ملی استفاده خواهیم داشت. هیچکس نمی‌تواند فوتبال را به گروگان بگیرد چون برای همه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در یک سال گذشته روند تاریخی را در این فرایند دموکراتیک داشت. مجمع و فدراسیون فوتبال تحت تاثیر هیچ نگاه دستوری قرار نگرفت و کار خودش را عاقلانه و مستقل انجام داد.

رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: تیمی از دل شایسته سالاری بیرون آمد تا فوتبال را به خوبی مدیریت کنیم و آن را در مسیر واقعی خودش که وجود دارد هدایت کنیم. برنامه‌ای که ارائه دادیم عیب و ایراداتی دارد که آنها را با نگاه تعاملی برطرف می‌کنیم.

وی تاکید کرد: فوتبال نیاز به آرامش دارد و نیازمند این فضا هستیم. هرکسی که در راستی التهابات و در راستای ایجاد بحران قدم بردارد با منافع تیم ملی تعارض دارد. نیاز ما برای تعامل بیشتر از قبل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =