بازداشت ۸ عنصر تکفیری داعش در ۳ استان توسط ارتش عراق

نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی جداگانه در ۳ استان این کشور موفق شدند ۸ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکنیوز) و به نقل از بغداد الیوم؛ سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. نیروهای ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری در ۳ استان را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در استان‌های کرکوک، نینوا و الانبار هدف حمله نیروهای ارتش عراق قرار گرفت. نیروهای عراقی در جریان عملیات‌های مذکور توانستند ۸ عنصر تکفیری را بازداشت کنند.

منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای ارتش عراق در استان نینوا ۳ نفر، در استان کرکوک ۳ نفر و در استان الانبار ۲ نفر از تروریست‌های تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کردند. این درحالی است که عملیات پاکسازی در استان‌های مذکور همچنان ادامه دارد.

پیشتر نیز «خضیر المطروحی» فرمانده عملیات حشد شعبی عراق در نینوا به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر نفوذ تروریست‌های تکفیری داعش به مناطقی از این استان واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تروریست‌های تکفیری داعش طی ماه‌های اخیر هیچ نفوذی به استان نینوا نداشته‌اند. تمامی روزنه‌های نفوذ تکفیری‌ها به این استان از ماه‌ها پیش مسدود شده است.

المطروحی در ادامه یادآور شد: طی ماه‌های اخیر تکفیری‌ها تحرکاتی را در استان نینوا انجام دادند که خیلی سریع با تمامی آنها مقابله شد. بنابراین، رصد دقیق تحرکات تکفیری‌ها تاکنون مانع از نفوذ آنها به نینوا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =