طرح‌های اساتید دانشگاه آزاد در خصوص چالش‌های وزارت نفت بررسی شد

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از بررسی توانمندی‌های اساتید در حوزه پوشش‌های مقاوم رویه‌ای فلزی در برابر تغییرات شیمیایی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فربد رزازی معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور بررسی توانمندی ها و سوابق صنعتی، پژوهشی و اجرایی اساتید فرهیخته در زمینه پوشش های مقاوم رویه ای فلزی در برابر تغییرات شیمیایی و کاربرد آن ها جهت مخازن و سطوح فلزی و همچنین در راستای امکان شبکه سازی پژوهشی در زمینه فوق، جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه و اساتید متقاضی همکاری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مدیران کل باشگاه، ملک نیا مدیرکل دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه و بیرالوند رئیس هیات مدیره پتروپالایش به همراه تیم فنی تخصصی - توسعه - بازرگانی و سرمایه گذاری وزارت نفت تشکیل شد، طرح هایی در زمینه های مختلف از جمله در زمینه پوشش های مقاوم رویه ای در برابر تغییرات شیمیایی (اسیدی و قلیایی) کاربرد جهت مخازن و سطوح فلزی از سوی اعضای هیأت علمی مدعو از واحدهای مختلف دانشگاه ارائه شد.

رزازی خاطرنشان کرد: امیدوارم با شبکه سازی پژوهشی و با همکاری صنعت، بتوانیم فعالیت های پژوهشی دانشگاهی را به سمت اجرای طرح های صنعتی و نیمه صنعتی سوق دهیم.

باقر بیرالوند رئیس هیات مدیره پتروپالایش نیز در حاشیه این جلسه گفت: اساتید شرکت کننده از واحدهای مختلف دانشگاهی طرح های پیشنهادی خود را در زمینه پوشش های مقاوم رویه ای فلزی در برابر تغییرات شیمیایی مطرح کردند و نظرات، پروپوزال و دفاعیات خود را ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به دلیل تنوع طرح ها مصوب شد در کارگروهی که توسط اداره کل کانون های صنعت، جامعه و دانشگاه و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تشکیل خواهد شد، تیم های تخصصی در زمان های آتی به وزارت نفت معرفی شوند.

بیرالوند با بیان اینکه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی توانمندی لازم را در زمینه پوشش های مقاوم دارند ، تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالفعل قابل قبولی در حوزه پوشش های مقاوم دارد که باید با مدیریت و تیم سازی با روند رو به جلو اساتید را هدایت کرد. این کار با ایجاد کارگروه و ارزیابی ها و سرمایه گذاری هدفمند میسر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =