نگاه دانشگاه باید مهارت محور و اشتغال آفرین باشد

معاون آموزش های مهارتی و رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد مهارت آفرینی با محوریت اشتغال و توسعه را از موارد مورد تاکید مدیریت دانشگاه خواند و گفت: نگاه کلان دانشگاه باید بر محور مهارت آفرینی و مهارت آموزی با تاکید بر اشتغال و ایجاد فرصت باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمحمد بطحایی در بدو ورود به بندرعباس در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: حرکت رو به رشد و فزاینده دانشگاه به سمت الگوهای جدید بر محور کارآفرینی، ایجاد ثروت و تولید فن آوری همراه با محصول و اشتغالزایی باید به عنوان اصلی ترین رمز موفقیت مورد نظر قرار گیرد.

وی خدمات رسانی به دانشجویان را در شرایط کرونایی مهم خواند و گفت: امروز نیاز دانشجویان به اطلاع رسانی، روشنگری و خدمات رسانی بیش از گذشته است و همه باید در ارائه خدمات صادقانه همت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این بازدید گزارشی از روند رو به رشد دانشگاه در استان  ارائه کرد و گفت: 18 واحد و مرکز در این استان  در حال فعالیت و خدمات رسانی به دانشجویان است و  امید می رود با نگاهی نوین به آموزش و پژوهش بتوانیم راه رو به رشد را فزونی بخشیم.

احسان کامرانی، دانشگاه آزاد بندرعباس را بزرگترین مجتمع آموزشی و پژوهشی استان هرمزگان قلمداد کرد و گفت: این دانشگاه در استان نیمی از بار آموزشی استان را به دوش کشیده و نیمی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها در زیر چتر دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارند.

در ابتدای ورود، معاون آموزش های مهارتی و رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090174

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =