افتتاح مرکز مهارت‌ورزی و مدیریت شغلی در آموزشکده سمای بندرعباس

با حضور معاون آموزش‌های مهارتی و رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان مرکز مهارت ورزی و مدیریت شغلی در آموزشکده سمای بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدمحمد بطحایی صبح امروز در بازدید از دانشکده سما بندرعباس با بیان اینکه امکانات و تجهیزات دانشگاه باید در جهت رشد و ارتقای دانشجو بکار گرفته شود گفت: استفاده بهینه از آزمایشگاهها و لابراتوار علاوه بر اینکه باید در حوزه رشد و جهش علمی بکار گرفته شود، درآمد زایی از امکانات دانشگاه نیز باید مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل شرایط کرونا، امروز مولفه ها و اولویت ها آموزشی تغییر کرده و باید برای رسیدن به یک آموزش همه جانبه و فراگیر، چالش های پیش رو را با استفاده از روش های علمی و منطقی به فرصت مبدل کنیم و اجازه ندهیم تا خمودگی بر سیستم ما حاکم شود، افزود: دانشگاه آزاد امروز در همه ابعاد رشد و توسعه خود را در حوزه خدمت به جامعه بکار گرفته و با نگاهی فراگیر تر از قبل در صحنه حضور فعال دارد.

معاون آموزش های مهارتی و رئیس سازمان سما با افتتاح مرکز مهارت ورزی  و مدیریت شغلی  در آموزشکده سمای بندرعباس با تاکید بر اینکه: توسعه مراکز مهارت محور  باید راه را برای رونق کسب و کار فراهم کند و زمینه توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را اعتلا بخشد گفت: یکی از ماموریت های سما دانشگاه پرداختن و سرمایه گذاری بر این مهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این بازدید بسترسازی و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه این مراکز را مهم خواند و گفت: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان فعالیت های چشمگیری را آغاز کرده و بر این نکته تاکید دارد که آموزش مهارت های کاربردی و مدیریت اشتغال باید به خوبی هدایت و سامانهدی شود تا به اهداف غایی خود برسد.

احسان کامرانی توسعه و  فعالیت های شرکت های دانش بنیان، ایجاد سراهای نوآوری،  راه اندازی مراکز تحقیقاتی دریایی، راه اندازی گلخانه های تحقیقاتی، مزارع پژوهش محور در حوزه  تولید بذرهای هیبریدی و ... را در این راستا اعلام کرد و گفت: نگاه نوین دانشگاه آزاد اسلامی به تولید علم، درآمد زایی و تولید ثروت امید بخش توسعه این دانشگاه در آینده نزدیک است.

معاون سما دانشگاه آزاد بندرعباس هدف از راه اندازی مرکز مهارت ورزی  و مدیریت شغلی در آموزشکده سمای بندرعباس را تحکیم رابطه ی بین دانشگاه و صنعت اعلام کرد و گفت: این مرکز علاوه بر آموزش دوره های کوتاه مدت، مسئولیت مهارت ورزی به نیروهای صنایع را نیز بر عهده دارد.

احسان محمدی نژاد گفت: با عقد تفاهم نامه های همکاری به دنبال توسعه  اهداف و سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارتی و ایجاد اشتغال هستیم.

در این بازدید رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف آموزشکده سما بندرعباس بازدید کرد و از نزدیک بر روند انجام امور نظارت کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090189

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =