افتتاح آزمایشگاه روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

طی مراسمی با حضور مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیئت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر آزمایشگاه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالله محمدی مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاح آزمایشگاه روانشناسی واحد بوشهر با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در توسعه زیر ساخت های آزمایشگاهی به اهمیت الگوسازی پژوهش های هدفمند با نگاه تاثیرگذاری اجتماعی و رفع مشکلات جامعه گفت: وجود چنین مراکزی برای ارتقا کیفیت آموزش و جذاب شدن رشته های تحصیلی و نیز انجام مأموریت های اجتماعی دانشگاه ضروری است.

مدیرکل آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه روانشناسی سرمایه گذاری ارزشمند است که قطعا ثمرات قابل توجی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان به همراه خواهد داشت.

اسماعیل عبدالهی دبیر هیئت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با تأکید بر اینکه توجه به مهارت افزایی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، عنوان کرد: پرورش و تربیت نیروی انسانی ماهر، مسلط و توانمند برای رفع نیازها و مقابله با چالش های اجتماعی یک ضرورت جدی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تشکیل آزمایشگاه روانشناسی را یکی از حلقه های مفقوده این رشته برشمرد و اظهار کرد: استفاده از امکانات آزمایشگاهی در کنار دروس نظری، توان عملیاتی دانشجویان را افزایش می دهد و در فهم مطالب کاربردی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

ناصر امینی عضو هیئت علمی گروه روانشناسی واحد بوشهر و رئیس آزمایشگاه  با تشریح تجهیزات و فعالیت های آزمایشگاه از تلاش برای رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان گروه روانشناسی در قالب این آزمایشگاه و ارایه خدمات برون دانشگاهی و نیز درآمدزایی خبر داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090338

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =