واگذاری پذیرش در دوره فلوشیپ به دانشگاه‌های علوم پزشکی

شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون پذیرش دستیاری دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را دوباره به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، شورای آموزش پزشکی و تخصصی در نود و سومین نشست خود، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) را دوباره به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار کرد.

بر اساس این رای، انجام کلیه مراحل ثبت نام و بررسی مدارک به عهده دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ به صورت الکترونیک و از طریق سایت آن دانشگاه خواهد بود.

همچنین مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است هیچ گونه تغییری در رفرنس های اعلام شده آزمون صورت نخواهد پذیرفت و منابع به صورت یکسان در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی مرجع طراحی سئوال خواهد بود.

بررسی به اعتراضات داوطلبین در هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون در بازه زمانی تعیین شده به عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برنامه آموزشی فلوشیپ است و هیچ گونه اعتراضی از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی قابلیت بررسی نخواهد داشت.

نتیجه نهایی بعد از بررسی‌های لازم توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی با رعایت مقررات از طریق سایت دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =